niedziela, 22 listopada 2015

Od Edwarda Cd Sky

- Jesteś przyjęta. Jeszcze tylko Przysięga Sfory.- Powiedziałem.
- Co?
- Ślubowanie.- Powiedział Darkangel. Sfora otoczyła mnie i Sky.
- A więc Skylar czy przysięgasz bronić sfory całą sobą?
- Przysięgam.
- Czy przysięgasz bronić jej tajemnic za wszelką cenę?
- Przysięgam.
- Czy przysięgasz wykonywać rozkazy swego lider?
- Przysięgam.
- Czy przysięgasz bronić słabszych choćby za cenę życia?
- Przysięgam.
- Na mocy nadanej mi przez Sforę ogłaszam Cię Skylar Farrel członkinią Sfory. Od dziś wśród braci i sióstr nosić będziesz imię Shadowsky oraz zajmiesz stanowisko wojownika!- Powiedziałem i położyłem rękę na jej przedramieniu a po chwili pojawił się na nim Znak Sfory.
http://s3.flog.pl/media/foto/1723786_wzor-na-tatuaz--.jpg 
- Teraz jesteś jedną z nas. - Powiedziałem. Sky zaczęła poznawać członków stada a tym czasem ja siedziałem na swoim miejscu z dala od ogniska. 
<Sky?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz