sobota, 21 listopada 2015

Od Edwarda

Siedziałem w pokoju i czytałem książkę. Nagle ktoś zastukał do drzwi. Mój wilk zaczął warczeć a pies szczekać.  Po chwili do pokoju wszedł profesor Lupin.
- Witaj Edwardzie. Pamiętasz że dzisiaj masz wykład?- Zagadnął.
- Owszem.- Mruknąłem. Niezbyt cieszyłem się perspektywą wykładu. Profesor Lupin usiadł na łóżku obok mnie.
- Mów o co chodzi.
- Profesorze mam zrobić wykład o istotach zmiennokształtnopodobnych i wilkołakopodobnych dla uczniów pozostałych ras. Wie przecież profesor że przez te moje wizje uważają mnie za wariata.- Powiedziałem gładząc psa po głowie.
- A ty się tym martwisz?- Zapytał. Pokiwałem głową.
- Przestań się tym martwic bo nie masz powodu. To dar. No dobra zbieramy się bo zaraz się zaczyna.- Powiedział profesor Lupin i poklepał mnie po plecach. Kazan i Jack wybiegli z pokoju a za nimi wyleciał Ignis. Założyłem pelerynę i wyszedłem wraz z nauczycielem. Po chwili dotarliśmy do sali w której miał się odbyć wykład. Wszedłem do sali.
- A więc dzisiejszy wykład poprowadzi Prefekt Główny Wilkołaków Edward Rokston.- Powiedział profesor Remus i przekazał mi głos.
- A więc dzisiejszy wykład będzie dotyczył istot podobnych do wilkołaków i zmiennokształtnych. Więc zacznijmy od Łowców Skór. Łowcy Skór mogą być wcześniej czarownikami, zwykłymi ludźmi, nieśmiertelnymi lub też zmiennokształtnymi. Łowcy Skór aby przemieniać się w zwierzęta potrzebują ich skór. Najpierw polują na zwierzęta i zdzierają z nich skóry. Następnie w specjalnym rytuale może się z pomocą skóry przemienić się w zwierzę z którego zdarł skórę. Kolejną grupą są Łowcy Dusz. Działają oni na podobnej zasadzie jak Łowcy Skór jednak Łowcy Dusz pozyskują dusze zwierząt. Następnie je wchłaniają czym przejmują ich zdolności oraz możliwość przemiany. Obie grupy mają absolutny zakaz wstępu do szkoły.- Powiedziałem i rozejrzałem się po sali. Zauważyłem dwie rozmawiające dość głośno osoby. Machnąłem różdżką.
- Proszę o nie rozmawianie podczas wykłady.- Mruknąłem.
- A więc pozostała jeszcze jedna rasa do omówienia. Są to Wendigo. Stwory te są wielki, mają około 20 metrów. Boją się jedynie wilkołaków i ognia. Stworem tym stają się ludzie poprzez działanie klątwy, spotkanie z innym Wendigo, lub przez odrzucenie przez ukochaną osobę a następnie samobójstwo. Wendigo, które powstało na skutek 2 pierwszych powodów ma 5 przemian. Przemienia się zawsze kiedy poczuje ludzką krew. Piąta przemiana jest już stała. Nie można już ich ocalić. Przed Wendigo może chroni znak Anasazi.- Zakończyłem.
- Jakieś pytania?
<Ktoś uczestniczący w wykładzie?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz